Monday, November 01, 2004

APAKAH...

Assalamu'alaykum wbt..alhamdulillah masih boley mengharungi lagi sisa-sisa ramadhan tahun ini..tapi ia akan pergi..isk..sedeynya..dalam pada petang yg sejuk kat bumi Arizona ni..daku terfikir akan sesuatu..fikir pasal aper ek nama dia ni..tatau..fikir pasal masa depan kot..ke masa lepas ke aper ni tataula nak cakap.. td call ma, die kater ade anak murid hantar kad raya.. yeye.. seronoknya..tapi tula..budak tu panggey ustazah..ustazah sihat.. sedey lak rasa..cam nak balik jer summer depan nanti..leh jumpe dgn diorang skali..haa..idea yg bagus tu balik summer depan..tapi tu la..alang2 dah balik tu mesti kena satu menda yg besh berlaku..apakah itu?hehe.. tataula camne..tepon ma td die dok tanyer2 pasal seseorang dalam my life..isk..mane ade lagi ma..tu la kan..biler umur dah tua..isk..tadekla tua sangat ni..21 jer baru..ehehe..tak sedar diri saya ni..tapi tula..sbb orang pompuan kot.. hmm..kawan2 dah ramai dah pon menamatkan zaman bujang..isk cam ayat orang zaman dedulu jer..ehehe.. cam cerita drama swasta..hehe.. but anyway..tu la..insyaAllah tahun depan abg sulung kawen..pastu lps raya ni sepupu kawen..abg Joe..tahniah la..pastu nanti lagi cuti august tu sepupu satu lagi..kak Liza lak kawen..aritu balik mesia,kak Shila...pastu awal tahun depan gak kawan kat Jepun yg sesama kat naim dulu pon nak kawen gak.. alhamdulillah..dah terlaksana satu hukum Allah..bagus kawen..elok2..leh elak maksiat.. bahagia.. bak kata pegawai mara masa kak afra dgn kechek kawen aritu..die kater.. bagus kawen ni korang..ade sumber inspirasi.. o0o0 (ade orang suke tiru sayanya o00o0 ni..)sambung lagi..o0o0o..betul ek sumber inspirasi.. hehe..ntahla..saya buat masa ni ibu bapa dgn family sumber inspirasi kot..normal human beingla kan..kalau sebenarnya mmg kita kena jadikan Rasulullah sbg model dalam kehidupan kita seharian ni..

Jelas dinyatakan melalui surah Al-Qalam, ayat 4 yang bermaksud:
“Sesungguhnya engkau (wahai Muhammad) mempunyai budi pekerti yang luhur”.

No comments: