Thursday, December 23, 2004

WHAT IS THIS?

kala ini..
angin sebelum subuh ini menusuk ke tulang temulangku,
aku terasa begitu dingin..sejuk yg teramat..
merenung dr dalam kamar ini..
cuaca di luar tidak mengizinkan kami memulakan perjalanan ke Columbus..
salji memutih yg sangat tebal..disertai dgn hujan yg renyai-renyai..
baju dua lapis, jaket hitamku yg tebal, telekung putih ini..
semuanya bersamaku..menyelimuti..
td, setelah selesai urusan dgnNya..
aku terfikir..
nape rasa berat..
berat nak meninggalkan bumi Cleveland ini..
o0o0..mmg keberatan pon..
kakak-kakak dan kawan-kawan muslimahku di sini..
semunya ramah, mesra..baik hati..
aku tidak berasa kekok bersama mereka..
seperti keluarga sendiri..
walaupun sempat berusrah satu slot..
walaupun usrah sesambil makan..
sempat juga buat snowman selepas usrah..
ehe..snowman ke snow tinie?(wink*wink*)
masak memasak..
jalan-jalan..
sejuk bangat..
semua itu cukup indah..
indah utk dicatatkan dalam kamus hidupku..
dalam chapter kenangan..
page Disember, Winter 2004..
namun..
nape yer rasa berat menda lain..
owh..
kepala rasa berat..
apa dalam my head ni yer?
mmg sangat berat..
dgn kejutan-kejutan..
yg mungkin biasa bagi orang lain..
mm..takpela..
baru ku kenal siapa sesetengah seseorang itu..
baru ku tahu,
dalam sejuknya Cleveland ini..
dalam dinginnya Bumi Case ini..
ada yg 'panas' nya..
apa ya?
sesama kita fikirkan..
sesama doakan..
insyaAllah..
everything will be getting better..
good luck people!!

1 comment:

Mohd Iznan Shamsuddin said...

apa la yg panas dalam sejuk2 tu.....