assalamu'alaykum wbt..
di sini saya ingin memohon pertolongan/bantuan daripada pihak muslimin.. Untuk muktamar nanti, kita kan ada biro madrasah, utk jaga anak-anak nanti..So,kami di bahagian madrasah memerlukan 6 orang volunteers utk menjaga anak-anak yang semuanya comel2 belaka from 2-4pm on Saturday for YaumunNisa nanti..
Memandangkan kami ada 3 bahagian:
- Pre-Madrasah = 2 orang diperlukan
- Madrasah = 2 orang diperlukan
- Teenagers = 2 orang diperlukan
Dgn itu, diharap dapat memberikan nama anda sesegera yg boleh ke email saya, sbb nak kasik kat depa plak nanti..so, jgn segan2 tunjukkan skill kebapaan yg ada, boleh apply masa ni..dgn boleh tajamkan skill anda skali.. tak susah..seronok dan senang sahaja..kids are always cute yer.. =)
mutshakkir awi-awi.. wassalamu'alaykum wbt..
Wednesday, December 15, 2004
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comment:
uiks...kesian dia...hihi
Post a Comment