Bismillah..Assalamu'alaykum warahmatullah..
Alhamdulillah..banyak urusan dah selesai..spring semester terutamanya.. and insyaAllah tomorrow will be pre Summer.. Cadangnya nak ambil dua kelas.. tapi kalau belajar 6 jam straight sehari, everyday for 3 weeks rasa cam tersadai jugakla kot sbb kerja dalam 28 hours a week.So, ambil satu kelas jerla.. Kadang2 rasa hairan dgn tenaga yg Allah bagi.. rasa betapa takjubnya dengan ni'mat Allah kepada kita. Sebanyak mana urusan yang perlu dilakukan, seletih mana badan diperlakukan, tapi kita still mampu untuk survive. Aku berasa bersyukur yang amat sangat atas kekuatan yang Allah berikan ini..betapa Allah sayangnya kepada kita.. dan yang paling penting, sepenat mana pun, seletih mana pun, kita still perlu mampu untuk menunaikan ibadat kepadaNya. Jangan hanya paksa diri untuk bekerja untuk menda lain untuk dunia ini, tapi akhirat ntah kemana. WASATIYYAH is the key..bersederhana..balance dunia & akhirat. Keberkatan Allah yang penting terhadap segala sesuatu yang kita lakukan.. drive ourself on the right lane! Wallahu a'lam..
Sunday, May 15, 2005
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment