assalamu'alaykum wbt..mm..nape rasa cam down jer arini..emosi tak betul ke ek..tataula..tapi maybe ade menda yg terpendam di hati..just amik masa nak ilangkan..ade orang cakap kalau ade menda tersimpan dalam hati luahkan..bitau..cakap..tapi ntahla..nak cakap rasa tu takut orang terasa..takut orang salah faham..takut orang pandang lain plak..tanak orang lain rasa semua tu..biarla diriku jer yg tanggung..nak luahkan..luah pada saper?i mean saper yg bebenar faham aper yg kurasa jauh disudut hati ini..hanya Dia sahaja yg memahami..takperla..aku redha ats semua yg kurasa ni sbb aku tau ini adalah ujianNya utk ku..jika Allah bg kita ujian, bermakna Allah sayangkan kita dan Dia tau kita leh hadapi ujian itu..cuma masa dan keadaan yg menentukan kita..kena sabar..pk positif..amik langkah yg betul..jgn emotional sangat..ni part yg susah sket ni..takper..sikit2 lelama nanti everything will be fine insyaAllah..Allah dah tentukan yg terbaik utk kita..He knows what we need and what we deserve to have..He is our creator,He owns all of us..He wants us to be happy dunia and akhirat insyaAllah..Ya Allah..daripadaMu aku datang, kepadaMu juga aku akan kembali..lead me to the best way..Ameen..wassalamu'alaykum wbt..
Thursday, September 16, 2004
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment