Monday, December 19, 2005

ALHAMDULILLAH..













"Don't cry because it's over...smile because it happened!"

Bismillah
Assalamu'alaykum warahmatullah..
Alhamdulillah, everything went well..cuma rasa cam mix of feelings..But the top of all is syukur,alhamdulillah..I was the only one girl with hijab..rasa weird juga lah grad sorang2 gitu..and my major tu adalah about 50 students graduated this semester, tapi ada dua je girls..me and the other girl,tu budak korea..tak kenal plak tu..mmg dok sensorang..tapi alhamdulillah ada kawan2 lain yg datang and support..jauh di sudut hati rasa sedih sbb parents tiada di sisiku bersama..tapi takpelah sbb diorang sentiasa berada dihatiku..selalu du'aa and support me until I got to this point..anyway, this is just a new beginning moment of the next steps of life!!

6 comments:

Anonymous said...

ahaha. tini, tuh la. syukur alhamdulillah. grad sengsorang pun xpe. Masa ayu grad dulu, ayah tgh tenat. Pk 10 kali nak p ke xnak. That would be much more terrible situation la kalo nak kira. Mmg x sempat nak enjoy ke ape. Terus balik rumah pastu. Dahle berjerebu kat KL/Seremban/Melaka. MMg mkn asap la time tu. Kena tonsil. batuk. demam.. hehe.. I dun have many pics of my grad day. Lgpun time tuh masih gemuk, baru start diet, ahaks. Segan nak amik pic pun. Anyway, I am happy for what I'm now, with du'aa from everyone around me. And still struggling to achieve more successful points in my life, and the most important, to be a good muslimah in every aspect, insya Allah..

Muizz M said...

dah jadi economist, tak aci.. padahal next sem dah tak amik econ subjek dh sbb requirement utk econ dh completed.. congrats apa pun! omedetou!

Unknown said...

ehe..ayue, alhamdulillah lah dah settle kan semua nya..ehe awak tu dah ready ke?utk hari mendatang tu..hihi..:P

Unknown said...

huhu~~ maceh for da wish..mane jadi economist lagi ni..kena lepas Phd la dulu..tapi saya tak sampai tahap tu kot.. ciput2 boleh lah..cikgu pun tak lepas ni..huhu~~

Anonymous said...

salam tinie.

oshoutsugyou shite, omedetou. barakallahu feek.

semoga selamat dlm perjalanan pulang ke Msia. semoga bertemu mata di Msia nanti insha Allah.

Unknown said...

arigatou...zie!! rindunya pada sahabat maya ku ini, tidak pernah bertemu pandang di alam realiti, namun ada tautan antara hati kami..hihi..ape daa..maceh, insyaAllah selamat nanti dan ada rezeki kita jumpe kat Malaysia nanti.. ;)